Tuesday, 31 May 2016

Riadah di Court Badminton Pura Kencana

Assalamualaikum readers my blog,
Thanks sudi jejak blog ummuhana yg dh lama bersawang ni,
Hari ni nak citer aktiviti kami sekeluarga petang tadi,
Nak dijadikan kisah, dh lame menuntut dgn encik hubby supaya bwk kami main badminton,
Asek dia je kan main dgn kwn dia, kita yg tgk ni terliur gak nk main badminton...hihi

Petang tadi encik hubby bwk lah ummi dan hana ke court badminton pura kencana..
Sori nak kate bayarannnya agak mahal RM18 satu jam....tapi puas hati sbb tempatnya besar,
Tak crowded sgt...sesuai lah utk kami nk beriadah suka suki je.....malu gak ummi kalau ade org lain tgk ummi main...hihi

So, ummi nk belanja sikit picture yg sempat kitorang ber wefie...
Gambar ni pon dh nk balik baru snap....syok sgt main xigt nk bergmbr..hihi...

Ummi dh lama tak beriadah skli baru 30 minit lawan encik hubby, tgn dan pinggang dh sakit2 ni...tapi seronok....lepas ni blh main lagi.....exersice kita di ptg2 hari bersama keluarga...
Hana pon seronok....gak....walid bagi dy raket pingpong......kuang2..jadilah kan..buat dy suka2 je....nt lepas ni kita cari raket badminton yg kecik sket utk hana yer cayang.

Okeyh..tu jer nk citer....akhir kata, jom isi masa bersama keluarga dgn apa jua aktiviti bermanfaat...SELAMAT BERCUTI SEKOLAH.... :)

#ummuhana_beauty

No comments:

Post a Comment