Monday, 15 September 2014

Family day kami :)

Assalamualaikum
Salam sejahtera 
Kini Ummuhana baru pulang dari Melaka..
Bercuti untuk reward suami,ank dan diri sendiri..

Bonus shaklee dah masuk 3 hari lepas(12/9/14)...
Ada duit lebih siket, kite happy kan family..hee...seronok taw dok rumah sepenuh masa, sampai pertengahan bulan je duit masuk....
Bermula dari 2 angka hingga 5 angka...
Saper nk bg kannn...

Kebetulan semalam shaklee2u buat family day..
ada sentuhan qalbu dari para masters....jutawan lah kan..best tgk dorang...semua muda2, ank kecik2, kemana2 dokong ank, ckp kat depan pn sambil dokong ank...comeyy sangat..

Beeshhh tak terkata..
Korang tak jeles ke...jom lah saya bantu anda....saya nk share...saya nk byk pahala...sy nk bantu anda duit byk di tangan...bukan dihati..

Bawah ni antara gambar2 yang sempat sy snap semasa family day kami #shaklee2uTours di zon tengah


Aktiviti bapa2...bapa yg sporting, yang paling best, suami saya pun ada


Last word motivation before Lunch..from Master Farihah


Lepas penat bermain...hana kepenatan..Alhamdulillah 
tak byk ragam...aktif sangat ank ummi nie...excited jumpa kwn

Tertidur si solehah nie :)



Sesi tusukan Qalbu berjalan secara dua hala

Family hebat dari ummi dan abi yang hebat untuk anak2 yg hebat

Sertai kami
ummuhana
Teman Shaklee anda 
016-7874269

1 comment:

  1. salam..terimakasih singgah blog saya..saye pun sid jugak..jom same2 kongsi ilmu,same2 berjaya ☺

    ReplyDelete